måndag 2 februari 2015

Var är pausknappen?

Hela mitt i princip färdiga inlägg raderades. Det här är en bra dag. Nej jag är inte alls sarkastisk.

        
Pretty much, kan ha haft den här bilden på bloggen förut, men den kommer alltid vara realistisk så who cares.

Helgen har varit bra. Mcdonald's häng med girlsen i fredags och förlovningskalas (med min aningen knäppa släkt) i lördags. Igår var det söndag och då satt jag typ hela dagen med ett jävla kompendie fullt med hälsarelaterade begrepp som jag skulle hitta förklaringar till, vi hade förhör på några av dem idag. Man vet att det är svåra ord när inte ens google kan hjälpa en, så jag satt med ipadden i famnen och fick utbrista "GOOGLE VARFÖR SVIKER DU MIG" ganska ofta. Men det var kul, jag hade ju inte alls en massa andra saker som jag skulle ha behövt göra, som t.ex. läsa psykologi, laga engelska läsförståelse, läsa på modersmål eller träna, nej inte alls. Ibland är gymnasiet ack så roligt.
Idag kommer jag ägna mig åt allt det jag inte hann med igår, med andra ord så kommer jag ha en väldigt.rolig.kväll. 

Idag är det tre dagar till textkompetensen. 
Moa hur känner du inför det?
Nej men det är bra, ser du inte hur lugn jag är, jag menar, varför frågar du ens?
"A picture says more than a thousand words". I think I agree...
(Man kan ju inte alltid vara vacker)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar