tisdag 6 januari 2015

Winter Wonderland

Alltså vilken vinter vi har fått. Var ut på en promenad idag (ja i -13 grader, nej jag har inte blivit tokig). Det var väldigt skönt men kallt. Men framför allt så var det ju så otroligt vackert, snow, snow everywhere! Igår började skolan igen, yay! Sarkasmen flödar. Nej men det var roligt att få träffa en hel del vänner igen. Det är verkligen inte mycket kvar nu, studentskrivningar och penkkis kommer med stormsteg. Den 5.2 sitter jag i Andersensalen och skriver vårens första studentskrivning, textkompetens i modersmål. Jag har totalt 6 skrivningar i vår (2 gånger modersmål, textkompetens och essä).

Den här veckan kommer bestå av provläsningen, modersmålsprov imorgon och psykologiprov på torsdag och fredag. Ingen lugn start på året här inte. Jag ska strax fortsätta med det men först tänkte jag visa hur det ser ut här hos oss, jag var nämligen ut och fotade i söndags.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar