söndag 11 januari 2015

Det är lite kvar nu...

Nåja, nu har jag tid över för bloggning. Provveckan är över och jag har påbörjat min sista period i gymnasiet. Hur sjukt är inte det!?! Idag är det 32 dagar till penkkis, bring it on. Den här perioden har jag bara repetitionskurser, vilket är ganska skönt och väääldigt behövligt. Hur ska jag kunna minnas vad jag lärde mig på ettan när jag knappt ens gjorde för någon dag sedan?


Jag vet inte om jag nånsin sagt vad jag ska skriva nu i vår så jag gör det nu. Jag ska skriva modersmål, engelska, kort matte, psykologi och hälsa (ja, jag skriver om hälsa, jag blev nog godkänd och med ett helt bra resultat, men det var inte det resultatet jag ville ha). 

Helgen har varit riktigt skön och bra. I fredags var jag med tjejerna, igår städade jag lite smått och kollade serier, och sov alldeles för länge. Idag har jag också städat lite smått, ordnat upp en massa papper och nu ska jag snart börja läsa psyklogi. För att liva upp detta annars ganska tråkiga inlägg så stoppar jag hit lite bilder jag hittat på weheartit, lite sådär för att visa hur jag känner inför våren.





Tack o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar