tisdag 13 januari 2015

30 dagar....

....TILL PENKKIIIISSS!!!! Herregud alltså, sjukt. Denna dag firade några av treorna med en chillidill-dag. Vi klädde oss i onepiece/pyjamas/joggare och stor tröja/kläder man när man bara är hemma och latar sig. Det var otroligt skönt. Idag har det faktiskt varit en bra dag. "Sköna" lektioner, fick bättre resultat i psykologiproven än vad jag hade förväntat mig vilket var super! Gav mig en liten boost av confidence inför vårens psykologiskrivning, kanske jag kan överleva det ändå. Vi lär ju se...

Man märker att det är på det sista nu och att det bara är repetitionskurser som gäller. Lärarna är smått stressade över hur vi ska hinna igenom allt och tempot är högt. Men det ska nog gå. Har alla andra klarat det innan oss så då måste det ju gå. Mina dagar går nu åt till psykologiläsning, som jag sa är tempot högt. Vi ska ha läst ut en psykologi(läro)bok per vecka fram till penkkis, det är 5 böcker totalt, yes! 

För att liva upp måndagen så fixade jag och Julia våfflor igår, hon lagade smeten och jag stekte, teamwork. Gott blev det verkligen. Så nu kommer jag gå i våffelkoma i några dagar framöver. Hejja summerbody 2067!!! 


Nu ska jag faktiskt avsluta detta inlägg i riktigt fjollstil, puss hej! (Hatar det egentligen)

1 kommentar: