torsdag 15 januari 2015

Weekend I'm ready for you


Ska bli vääldigt skönt med helg. Jag har dessutom bara tre lektioner imorgon, så jag behöver inte precis studera ihjäl mig. Kanske lägger mig ner på soffan i skolan och sover en timme (det skulle ju inte precis vara första gången).
Igår var jag till simhallen med Jonna och Becca, minns inte när jag senast skulle ha farit dit utanför skolan. Men det var skönt, och jag känner till och med av det i kroppen idag, härligt. Idag har jag inte gjort så mycket, studerat och fördrivit tiden på the interwebs. Ut och gå en liten bit med Selma ska jag faktiskt göra, om en stund. Men först ska jag dricka kaffe (och äta nån enstaka våffelbit, de kommer seriöst aldrig ta slut). Och hörni vet ni vad, imorgon är det fredag!

Da selfiemaster herself blev glad när hon insåg att det är helg snart, så ja, det spårade lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar