tisdag 24 juni 2014

My last day as a 17 year old

Also known as my last day as a child (haha) ;) Imorgon blir jag myndig. Imorgon blir jag 18. What the F?

Idag har jag försökt/och försöker ännu få nån ordning på mitt rum, kollat Bones och jag ska ännu hinna ut på en länk. Igår åkte jag och mina vänner iväg till Kokkola med vår personliga taxi, Jonna, i hopp om att hitta något på sommarrean. Handlade för hela 12 euro, en topp och en kjol.
I söndags var jag och Jonna på loppis och där fyndade jag ett par nya skor.

Säg hej till mina Jeffrey Campbell skor (vilka både ser ut och verkar vara äkta, men 100% säker är jag icke, men fejk eller äkta I like them) Ni får blunda för smutsen, det här var den enda bilden jag hade på datorn och då jag hade inte tvättat dem ännu.

Hoppas även att ni hade en bra midsommar, min var ganska lugn och den spenderades med mina fina väninnor.

(Bild från midsommar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar