måndag 9 juni 2014

Awesome weekend

Hej hallå, ja som rubriken säger så hade jag en helt awesome weekend. I fredags åkte jag iväg till munsala till en villa men ett gäng vänner. Vi hade jätteroligt, grillade och festade hela natten. Jag somnade nån gång efter 6 och vaknade igen efter 3 timmars sömn. När jag kom hem senare på dagen så tog jag det bara lungt.




Kollade några serieavsnitt och sånt. Igår låg jag ute och solade en stund och sen på kvällen for jag och Julia till stan på bio. Hon ville så gärna se Maleficent och jag hade inget annat för mig så då for jag med. Och den var faktiskt riktigt bra, värd att se! Efter filmen gick vi till gågatan och köpte glass, sen vidare upp till torget och satt där i solen. Vi hade med andra ord en riktigt skön sommarkväll.


Dagens planer är att försöka få nån ordning på detta bombnedslag till rum jag bor i och träna, något annat vet jag inte idag. Jo förresten, en sak vet jag, idag är det 15 dagar till min 18-årsdag, det närmar sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar