söndag 13 juli 2014

Hoppsan...

Well hello there, har fått en hel del klagomål gällande mitt bloggande på sista tiden. Det var ju ett tag sen sist, och en hel del har hänt sen sist också.

1. Jag är nu 18
2. Klacken party kom lika fort som det gick, fick se KAJ och Medina, plus att jag såg en hel del av folket som var med på Polenresan vilket var väldigt trevligt
3. Tro det eller ej men jag har fått körkort


4. Jag fick ett korttidsjobb från kommunen vid sjukhuset i stan, som "utomhusarbetare" tillsammans med gårdskarlarna, som på pauserna sysselsätter sig med att försöka lära mig spela pidro, hittills går det väl sådär...
5. Var ut och åt med mina vänner till O'learys i fredags, dyrt men totally worth it! Sen körde vi runt överallt i brist på annat



6. Har utnyttjat min myndighet till max genom att besöka krogen/klubben/Melody/Mellen/whatever you wanna call it två helger i rad. Har haft det väldigt roligt båda gångerna, goda drinkar, bra musik och stämning, dans och väldigt trevligt sällskap. (Och nej jag har ingen krapula idag, jag mår bra)

1. Förra helgen 2. igår (komiskt hur identiskt mitt ansiktsuttryck och min posé är, haha)

7. Sola lite har jag också hunnit med
8. Jag har longboardat med vännerna i överesse på nylagd asfalt, ett ord, HALLELUJA! Den känslan är så underbar!
9. Umgåtts en hel del med vännerna
10. Jag har kört en hel del, det är väldigt roligt
11. Jag har varit körande ända till Forsby för att ta mitt första dopp med Jonna
12. Jag har solat vid Fäboda
13. Jag har till och med träffat några nya människor hittills i sommar

Det här var en lista på lite av de sakerna jag har hållit på med sen jag sist skrev något här. Får ju hoppas att jag håller mig motiverad för att fortsätta skriva lite till en tid framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar