lördag 2 juni 2012

Sommarlov?

Sommarlovet är äntligen häär! :D Eller jaa, kanske inte om man ser ut genom fönstret, vilket vackert väder vi har, ösregn -.- Men vad kan man, sånt är livet. Vill börja kunna sätta upp lite bilder här på bloggen vad jag köpte i torsdags, från avslutingen osv. men fast jag är ledig från skolan så är det en massa andra saker som jag ska göra så jag vet inte när jag ska hinna ta itu med bilderna. Men jag lovar att lägga upp bilder så fort jag bara kan och hinner. Vill ni vet en liten roligt grej (eller jaa den är rolig för mig iaf) Jag fyller 16 om 23 dagar :D Vilket betyder att det bara är 24 dagar kvar tills vi är på Åland och får träffa Sara och Kim igen. Härliga tankar! Fick faktiskt ett väldigt bra slutbetyg, bättre än jag trodde att jag skulle få. Ett medeltal på 8,4 är jag helt supernöjd med :) Blir Pedersöre Gymnasium i höst då. Hur i hela friden ska jag klara av det?!?! Ja, det kan man fråga sig. Sitter för tillfället vid Jonnas och ska vara här inatt, får se vad vi hittar på för roligt, kanske någon film? Jobbade idag från klockan 13.00-19.00 och jag jobbade även typ hela ''dagen'' igår. Nu ska jag sluta sitta här så jag avslutar med en partylåt och en bild :)




Panetoz - Dansa Pausa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar