lördag 30 juni 2012

Dags att börja packa

Så lider även den sista hela dagen på Åland mot sitt slut, fast ännu är det några timmar kvar. Måste strax börja packa ihop väskorna men jag tänkte dra igenom dagen och gårdagen. Igår besökte vi Jan Karls Gården och sen vidare till Kastelholms slott. Mamma, pappa och jag for på en rundvandring medan Sara, Kim och Julia stannade kvar på gården och väntade tills vi var klara. Senare på kvällen så besökte vi en familj i Vestansunda, de har en flicka som är lika gammal som mig som också är hjärttransplanterad precis som Julia. Idag har vi varit en tur till staden (igen) och egentligen så har vi inte gjort så mycket idag, vädret har ju satt stopp för allt så :/ Imorgon åker vi nu då hem. Men Sara och Kim kommer ju hem med oss så det är ju iaf bra :) Och jag är ledig ända till onsdag sen kommer jag att börja jobba igen och nu kommer jag att jobba mycket så bloggen kommer kanske att lida lite. Ikväll ska vi äta lite chips med dipp och som andra ska även äta såna där äckliga stora räkor (BLÄÄÄ) men jag får äta en Billy's pannpizza istället ;) Men nu måste jag börja packa så vi hörs sen när jag kommer hem! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar