tisdag 26 juni 2012

Regniga Åland

 Mycket har hänt sen jag sist uppdaterade. Tidigt på morgonen i söndags körde vi ner till Borgå, hämtade min moster och körde vidare ner till Helsingfors för att besöka högholmen. Sen tillbaka till Borgå för att sova hos min moster. Måndag bestod av Julias sjukhusbesök (om någon undrar så var allt ok) en snabb visit till UFF, vidare körning till Åbo, gå omkring i ett GIGANTISKT köpcentrum där och på kvällen åka med båt till Åland. Ja just det ja, jag fyllde ju 16 år i måndags också :) I dag har vi gått omkring i skogen och lite runt i ''utkanten'' Mariehamn. Vi kom just hem från sparhallen och Sara och Kim är i full gång med att laga mat. Vädret här är regnigt (från och till)! Hittills iaf, fast när vi var ute och gå var det faktiskt varmt och till och med lite soligt. Jag kan ju berätta vad jag fått för födelsedagspresenter, jag kommer nog att lägga in bilder men det kommer nog att ta en ganska lång tid innan det kommer upp. Jag fick högtalare + ''liten'' baslåda, Babyliss easy curl, en onnen sanat lott, ett presentkort till Seppos Guld för 15 euro, Hungerspelen trilogin boken och så får jag ännu välja något åt mig. Av Sara ock Kim fick jag 12 st. (dricks)glas, av dem får jag också välja något åt mig för 15 euro och sist men inte minst så fick jag en stor filt med ett UNDERBART motiv, ni som har läst min blogg tidigare så vet vad jag älskar ;) motivet är den brittiska flaggan och jag trodde ärligt talat att jag skulle dö när jag såg den.  I love it <3 Hoppas ni har det bra där hemma. Vi får se när jag uppdaterar igen, ni vet ju varför om det går en tid igen :) 

Linkin Park - Burn it down

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar