tisdag 5 juni 2012

Dags för en BILDBOMB!

Vi börjar med lite bilder från Stafettkarnevalen, igen, bilderna är tagna av Lasse Sundqvist en av föräldrarna vi hade med oss


Som ni ser så hade vi en helt perfekt plats :)

Lite andra hejarklacker


 Vi syntes i tv'n lite då och då :)

Så går vi vidare till Tammerfors



 
Bilden är tagen genom tågfönstret :)








Detta följde med mig hem

 Halsband från Ginatricot 9,95€


<--Topp från Cubus

Byxor från cubus 
19,90€
-->
Byxdress/shortsdress från H&M ca. 15€                               Bandeau från Ginatricot 5,95€
Min nya Älsklingsbikini <3 Från Carlings överdel 14,90€ underdel 9,90€

 





















Min nya älsklingsväska från One Way, en brun pieces läderväska för 49,95€ dyr men sååå värd dom pengarna!


Så har vi nu kommit fram till avslutningen



<-- Jag och Kika


 Ellen -->

Haha, fint Jessica :D
Ylva




Så avslutar vi hela denna bildbomb med en (dålig) bild på hur jag såg ut på avslutnignen

p.s. Det kan lätt hända att bilderna eller texterna är på lite underliga ställen, eftersom att det inte alltid blir så som när jag lagade inlägget, att bilderna inte ryms på samma ställen eller så, men jag hoppas att det funkar ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar