onsdag 27 juni 2012

Just living life

Kan ni förstå! Jag steg upp halv 9 i morse för att gå ut och springa med Sara!!!! Ja mina vänner jag gjorde det faktiskt. Vi sprang/joggade ca. 3-4 km och gick sammanlagt 0,5-1 km. Jag fattar fortfarande inte att jag orkade, men några fler morgnar blir det minsann inte! Efter det åt vi morgonmål och sen blev det en tur in till centrum. Hittade inget, men jag hinner ju nog ännu. Sen blev det mat och så körde vi iväg för att hälsa på mammas småkusin. Vi tappade dessutom bort oss på vägen så vi blev liiiite sena. Och nu är det dags att börja ställa till för plättkalas :) Jag glömde ju att berätta vad som hände igår på kvällen. Igår när vi åt mat så vägrade Julia att äta upp det, så Kim sa att om hon äter upp allt på 5 minuter så ska vi gå till Lilla Holmen (en liten holme där det finns en liten ''djurpark'' och en fin strand, Julia ville fara dit) för att simma och han lovar att ta med sig simbyxorna. Sagt och gjort, maten flög in i munnen på Julia så vi gav oss iväg mot Lilla Holmen. När vi kom dit så höll Julia på att backa ur för att hon tyckte att det var så kallt, men nu ville inte Kim vara feg så han böt om och så även Julia. Men när dom satte fötterna i vattnet så var nog båda nära att fega ur. Men dom simmade faktiskt efter många om och men. Kim simmade också iväg till en brygga som fanns ute i vattnet men när han bara var några meter ifrån så kom en helt galen mås och började anfalla honom. Den flög ner mot honom och skrek och var helt och hållet galen. Tack och lov så kom den inte så pass nära att den tog i honom så han klarade ju sig bra ändå. Efter det dramat gick vi hem och åt chips med dipp. Nu har jag nog inget mer att berätta tror jag, ni ska ha det så bra! :) 


Om ni är på dåligt humör så måste ni titta på det här, det är jätte roligt och jag skrattar varje gång jag ser det :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar