tisdag 19 juni 2012

Uups...

Ja just det ja, jag hade ju en blogg också. Usch vilken urusel bloggare jag är. Men jag har haft lite fullt upp. Fredagen bestod av ett biobesök med mina två väninnor följt av övernattning vid Becca's. Lördagen bestod av 2 timmars solning (kan man säga så :S ) och på kvällen popkalaset med Elouise. Bilder därifrån kommer in imorgon. Söndag tog jag det bara lugnt. Igår jobbade jag och idag har det också varit en ganska lugn dag, fast nu på kvällen var jag på zumba med mamma. Nu är det bara 7 dagar tills vi är på Åland :D Vilket betyder att det är 6 dagar tills jag fyller 16 ;) Blir att börja kolla vad jag ska ha med mig imorgon. Har nog inget annat att komma med för tillfället. Nej vänta, vi kollade ju på LOL i fredags och det är en film som jag starkt rekommenderar (främst till flickor) den var enligt mig jättebra! Okej, det var väl allt tror jag, vi avslutar med en låt :)


Justin Bieber ft. Ludacris - All around the world





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar