torsdag 21 juni 2012

Vad har jag för fel?

Nu håller jag nog verkligen på att bli sjuk! Tidigare idag på kvällen tog jag mina hörlurar, satte på musik, gick och hämtade CYKELN och for ut på en cykeltur, FRIVILLIGT! Det mina vänner, händer minsann inte varje dag :D Förutom det har jag varit en tur till staden med Jonna, ätit glass, hem, ätit jordgubbar med grädde för första gången i år. Och hjälp vad gott det var! 


Namnamnam...

Härlig tanke, mamma köpte hem en stooor låda me djordbubbar så att vi kan frysa in till vintern sen. Inte mig emot. Midsommar kommer jag att spendera vid Jonnas villa, med henne förstås. Och på söndag bär det av mot Helsingfors och natten till tisdag lämnar båten Åbo hamn och sätter fart mot Mariehamn :D (hah, det där lät ju lite roligt om man tänker efter, natthumor). Nu ska jag fortsätta med att kolla på Sex and the City så hörs vi förhoppningsvis imorgon :)
Birdy - Skinny love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar