fredag 13 juli 2012

And she's back!

Jodå jag lever, det blev en ''liten'' bloggpaus här. Hade inte planerat det utan det bara blev så, hade varken tid eller motivation, men nu är jag tillbaka och ska försöka hålla er uppdaterade minst en gång om dagen (hoppas jag klarar det). Sen senast har ju Sara och Kim varit hemma och även farit tillbaka till Åland och sen har jag jobbat varje dag. Min dator har fått något fel eller jaa jag vet inte, den blir iaf överhettad (tror jag) och så stängs den av. Så jag har inte hunnit ladda in alla bilder på datorn men det kommer. Igår var jag ledig efter 7 arbetsdagar, det var otroligt skönt med en ledig dag. Var på bio på Ice Age 4 med Jonna och sen ett varv till McDonald's. På kvällen hade vi VD maraton, vilket jag även har haft idag. Inatt ska jag jobba och sen på lördag är jag ledig igen. Under tiden jag har haft paus har Selma hunnit bli Finsk och Svensk champion i Kokkola, stolt matte! :') Vad annat har hänt? Öm, jo Fina Ida har ju fyllt 16! :D Och jag har läst ut Hungerspelen trilogin boken som jag fick till födelsedagspresent. Kan helt enkelt säga att jag äääälskaaar den och jag rekommenderar den starkt! Det jobbiga är att nästa film kommer ut först i nästa år :( Vad tycker ni förresten om vädret? Jag gillar det INTE! Det är snart mitten av juli och vädret är ju öm, fint. Jonna kom på en väldigt hemsk sak igår, idag är det en månad tills skolan börjar igen. Whyyy, why, why, why...
Tycker jag låter så himla positiv ;) Nu avslutar jag detta inlägg innan det blir alldeles olyckligt. Men jag kan ju inte sluta förrän jag har gett er dagens låt, har förresten väldigt många låtar på lager bara så ni vet :)

Nicki Minaj - Pound the alarm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar