måndag 3 mars 2014

One of those bad days

Denna måndag har inte riktigt varit en av dom bästa. Det började med att den traditionella söndags-måndagssömnen infann sig. Vilket betydde mindre än 4 h sömn åt Moa, great! Har varit skittrött hela dagen, visste inte ens hur jag skulle orka mig igenom hela dagen, och jag började inte ens 8. Fick också ut ett provresultat som drog ner på humöret. Och nu tvingas jag spendera resten av denna dag med hälsaboken framför näsan (missade ju hälsaprovet under provveckan när jag låg hemma i feber, så jag ska skriva det imorgon) Och utöver det har jag ju också vanliga läxor, plus att jag egentligen också skulle behöva läsa lite bilskoleteori.
Idag är en sådandär dag när jag inte vill göra något annat än att stanna uppe i mitt rum, vira in mig i en filt, titta på serieavsnitt efter serieavsnitt och äta en massa gott a.k.a. skräp. Men nej, det kan jag inte.
Nu ska jag återgå till hälsans värld, byyye!

Everyday struggles, snälla säg att jag inte är den enda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar