tisdag 30 juli 2013

Gissa vad jag ska göra ikväll...

Mamma har vunnit 2 biljetter till Sircus Finlandia via en tävling i ÖT, så jag och Julia ska snart iväg till Kokkola för att titta på cirkus. Har inte varit på cirkus på flera år, så det ska bli roligt :) 



Dagen har bestått av packning och så har jag även facetimeat med Jonna (ungefär som skype fast via ipad). Och så där från en sak till en annan, SCORE! Min hand är inte blå, och jag kan röra på den mycket bättre idag. Yesyes.
Det här är nog det enda inlägget som kommer att komma idag, för när vi kommer hem från cirkusen så har jag en hel del kvar att göra. Vet inte när nästa uppdatering kommer att ske, men vi hoppas på snart. Tills dess så ska ni ha det riktigt bra! :)

(Fortsätter lite på festivaltemat som jag hade igår, hittade 2 riktigt bra låtar igår, tyvärr är det inte någon som kommer till Weekend, men de är iallafall bra!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar