tisdag 23 juli 2013

"I'm covering my ears like a kid, when your words mean nothing i go la la la"

Morjens, haft en bra dag? Min har varit helt ok, dagen började med att åka till fasters i Lepplax. Vi bjöds på nybakade grisar (herregud vad gott det var!!!), inte alltid man får sånt. Fick äntligen träffa min andra faster Nonni och Beni också såklart, över ett halvår sen sist. Dom har varit hemma i Finland på semester, men nu var det dags för dem att åka hemhem till Sverige. Det är alltid lika tråkigt när de åker, eftersom att det tar så länge tills vi träffas nästa gång. Nåja, jag hann träffa dem och säga hejdå. När vi kom hem tillbaka kollade jag lite That 70's show och plockade lite i klädskåpet. Har nu på kvällen varit ute på en några km "länk" med Semlan. När jag kom hem blev Julia och jag snåla på något gott så vi fixade ihop en supergod banan-jordgubb smoothie. Nam alltså! Imorgon och på torsdag väntar jobb i Sundby, så ska försöka fara och sova lite tidigare ikväll och imorgon (My brain: HAHAHAHAHAH, yeah, good luck with that) jaaa... :/

Kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar