måndag 29 juli 2013

Taggar till

Idag har jag varit ett varv till stan med mamma och Julia. Hämtade mina linser och handlade lite gott inför den kommande bilresan ner till Hesa. För er kanske inte vet så åker vi natten till onsdag ner till hesa, Julia ska bl.a. på kontroll och sen på kvällen åker vi med nattbåten till Åland. Vi får prova på den nya Viking Line båten, Grace. Ska bli roligt med något nytt, har åkt de vanliga båtarna ett par gånger nu så. Men ja, vi kommer till Åland natten till torsdag, så är vi där (vi bor ju förstås vid Saras och Kims) ända till följande veckas torsdag. Så är borta en stund. Ska försöka uppdatera er någon gång under tiden nog, men jag kommer nog inte skriva så ofta, tror jag. Innan denna dag är över ska jag försöka börja fixa en packningslista och förhoppningsvis också gå igenom lite vad jag ska ha med mig för kläder. Sånt tar tid vet ni. 
Så där från en sak till en annan. Längtar sååå till Weekend festivalen. Jag har kollat på en massa videor och bilder och lyssnat på flera låtar av dom som ska uppträda/spela. Idag har alltså varit en sådan där dag när jag har längtat extra mycket. Nu tänker jag dela med mig några bilder som jag hittade på Google, fixade dem i collage så att de inte skulle bli så många.

19 dagar kvar people!






Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar