måndag 29 juli 2013

Allt ska ju hända en första gång, eller hur!?!

Oh great, så j*vla typiskt att något sånt här skulle hända nu. Tror jag ska lägga mig ner på marken och inte röra på mig en endaste millimeter, för rör jag på mig så verkar jag ju bara trilla. Vurpa med mopon, check! Hade svängt ut från gården och körde rakt framåt, så kommer mittiallt en långtradare ut körande från Feedex. Jag kör alltså rakt och han kommer från höger och kör rakt ut över hela vägen, vilket leder till att det inte finns någonstans för mig att ta vägen. Jag börjar bromsa men asfalten var ju genomvåt så det funkade ju inte så bra, + att jag såg ju honom inte så jag började ju bromsa alldeles för sent. Jag använde båda bromsarna vilket i sin tur ledde till att mopon började vingla och till sist fara omkull. Klarade mig nog bra förutom att högerhanden inte riktigt är i så bra skick, kommer troligtvis inte kunna röra på den imorgon + att den kommer bara blå, awesome! Nåja, nu har jag ju iallfall provat på det. Hoppas ni har haft en bättre kväll, tack och hejdå för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar