torsdag 4 juli 2013

The Bling Ring

Två ord. Dålig film. Jonna och jag hade inget att göra så vi körde till stan och for på en biodejt, som rubriken säger hette filmen The Bling Ring och vi satt ärligt talat och skrattade oss igenom nästan hela filmen för att den var så sjuk och dålig. Men end of discussion, var ju med tåg till Tammerfors i måndags. Vi hade jätteroligt där, vi (jag) shoppade loss och kom hem med mycket fint. Men till sist blev vi extremt trötta. Räknade ut att jag hade sovit typ 10h på de två senaste dygnen då. Så tisdagen spenderade jag hemma med mig själv, orkade inte röra på mig. Igår var jag, Ida och Becca longboardande (vilket ord alltså) till Neste och sen vidare till Jonnas. Har inget mer intressant att berätta för tillfället så vi avslutar med 2 bilder och lite musik, ha det bra! :)

 Totte ockuperade mina kuddar igår


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar