måndag 8 april 2013

Tvåhundra

Nämen hejsan hoppsan detta är ju mitt 200:e inlägg. Gratulerar mig själv! :D Haha, jaa. Känner mig allmänt deprimerad av två enkla orsaker, Rebecca sitter på tåget på väg till Tammerfors för att sedan sticka som utbyteselev till Deutschland i en vecka :( kom tillbaka! Den andra grejen är att ja. hon har med sig en historiabok. den historiaboken som jag skulle behöva ha. för jag har prov. på onsdag. well fuck. Nog om det nu, det är ett senare problem. HAHAHAHA, yeah right. Ja som ni kanske förstår så börjar provveckan igen, på onsdag alltså. Gaaaah, har verkligen zero motivation eller ork, sällan. Men hej nu ska vi tänka positivt, idag är det ''bara'' 77 dagar kvar till min 17 års dag :) 442 dagar till min 18 års dag, en annan deprimerande grej! Men 53 dagar till skolavslutningen vilket också betyder S.O.M.M.A.R.L.O.V. awesome! Och en grej till, 131 dagar till Weekend Festival, nice nice! Idag ska jag läsa på prov så länge som orken håller i sig, gissar att det inte kommer vara länge, anyway ha en bra dag! :) (hade tänkt lägga in en bild från instagram men så av någon underlig anledning så funkade det inte så då sket jag i det)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar