lördag 20 april 2013

''The power of you and me''

Nu har orken för bloggandet återvänt :) har varit helt slut efter en provvecka som inte gått så jätte jätte bra. Men nu har jag fått lite mera energi efter att äntligen ha fått sova ordentligt. Förutom att läsa på prov så har jag hittat min nya ''hobby'', longboard, håller som bäst på att försöka hitta en bräda till en någorlunda rimligt pris, vilket INTE är enkelt! Men något ska jag nog hitta :) Har fått öva på Jonnas och Idas longboards så länge och shit vad kul det är alltså! Så nu vet ni vad jag kommer att göra i sommar. I tisdags var vi t.ex. åkande till Neste, tog ju en stund men fram kom vi ju iallafall och snälla, ni som har hand om vägarna och asfalteringen gör något åt cykelbanan på vägen till Neste och till Jakobstad också för den delen! Vägen är rent utsagt skit! 

Longboarding like bosses! (första gången för oss båda)

Igår var jag, Ida och Becca körande till stan, vi skulle på bio (surprise, surprise) och kolla Scary Movie 5, helt okej/bra film nog. Den hade ju sina stunder när den var riktigt kul och sen stunder när den var tråkig, fast det har ju iofs. alla filmer. Ikväll ska jag till Beccas, hon och Ida skulle tydligen laga mat och inatt ska jag i jobb. Ha det så bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar