lördag 27 april 2013

Trodde inte att det var så länge sedan...

...jag skrev ett inlägg, men tydligen var det det. Oups. I torsdags var jag ju till Vasa. Vi hade bara 2 timmar på oss att shoppa/gå på stan, så vi sprang i stort sett från affär till affär. Hann besöka Bik Bok, Cubus och H&M, så lite fick jag med mig hem. Ser mycket bättre ut än på bilden.


Teatern/musikalen var nog riktigt bra, jätte duktiga skådespelare/sångare! Så jag blev glatt överraskad, skulle ju förstås ha varit lite bättre om man skulle ha förstått allt (den var på finska) men förutom det var den nog helt bra :) Igår gick skoldagen trögt, efter skolan skulle jag på inventering till jobbet och sen hann jag hem i typ 1 ½ timme och sen skulle jag tillbaka för att jobba nattskift. Idag steg jag upp efter 2, tog igen alla missade timmar av sömn. Lördagen till ära har jag ''bakat'', kan inte riktigt kalla det baka eftersom att det tog typ 5-10 min och innehöll 2 ingredienser, nutella glass it is. Har inte smakat på det ännu, eftersom att det fortfarande är i frysen. Men jag gissar att det kommer smaka gudomligt! 


 Nu ska jag ställa mig till mys/ligretto/svällkväll med tjejerna. Have a nice saturday! :)


(av någon underlig anledning gick det inte att få upp den här låten på bloggen så klicka på länken så kan ni lyssna på den på youtube)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar