lördag 6 april 2013

Warm Bodies

Dagen har varit otroligt händelserik. Jag har sovit, suttit framför datorn i x antal timmar och dansat lite zumba. jätte.händelserikt.javisst. Igår for jag till staden med Jonna och Ellinor efter skolan. Fick äntligen inhandlat ett par nya svarta Dr. Denim byxor mina gamla hade inte alls fått hål i sömmarna! Vi åt mat vid Koti Pizza och sedan for vi på premiären (? måste säga att jag faktiskt inte vet längre om det var premiär eller inte pga. den lilla folkmängden) av Warm Bodies. Jätte bra och rolig film!


Kom hem, satt vid datorn, Kim kom hit, Jonna kom och visade några bilder från resan som de hade beställt efter, fick även några själv, gjorde mig klar till jobbet, Kim körde mig till jobbet, jobbade hela natten. Det där beskriver gårdagen. Ska i jobb i natt igen så har just laddat ner lite fler låtar och flyttat över dem till usb-stickan så att jag har något bra att lyssna på. Ska så småningom börja ställa mig men jag tänkte att jag skulle skriva ett helt ointressant inlägg först, ja, varsågoda! Ger er en sned spegelbild från Fuerteventura (bilden är tagen i vårt rum/lägenhet) på hotellet.



2 kommentarer: