söndag 9 september 2012

Jorden anropar Moa Sundqvist!

Ehm... jag är så duktig på det här tycker jag. Jaa, vad har hänt då? Öm, skola hela veckan, vi hade skolfotografering på onsdagsmorgonen. Eftersom att jag går på 1A så var vi ju först ut och vi skulle fota klassfotot på utsidan. Jag hade bara en transparent skjorta (ärmlös), en bandeau (?) och jeans på mig så jag frös en hel del. Vi hamnade att stå där ute i nästan 20 minuter för hon skulle ställa in kameran och allt sånt. Och det var ju inte riktigt världens varmaste dag! Men för en gångs skulle var det en snäll och rolig fotograf, alla andra gånger har dom varit riktigt sura och ''kalla''. I fredags var jag med Elouise hela dagen/kvällen/nästan hela natten. Vi satt framför datorn nästan hela tiden. Vi kollade bl.a. på filmen She's the man, en jätte bra film! I lördags var det höstmarknad och gårdsloppis i Kållby. Så jag hjälpte till lite med det och sen var jag i jobb hela natten. Idag har jag tittat på VD och så har jag varit en stund med Jonna. Nu skulle jag behöva börja fixa läxorna, men det orkar jag ju inte, blöööö... Som ni ser så har det ju inte hänt så mycket speciellt. Livet rullar på som vanligt. Men nu ska jag verkligen försöka skärpa mig när det gäller bloggningen! 


(hahaha, ojsan vilka fina påsar jag har under ögonen x) )

DAGENS LÅT:

Far East Movement ft. Cover Drive - Turn up the love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar