onsdag 26 september 2012

Dagen före den där dagen vi alla har väntat på

Imorgon får vi äntligen våra Ipads! :D Som jag har längtat. Fast mitt fodral har inte kommit ännu, jag har beställt efter ett från en konstig hemsida men jag tänker inte visa hur det ser ut, det får ni se senare ;) Idag har varit en helt okej dag, skrev mitt sista prov, men det känns tyvärr som att det gick väldigt dåligt. Men idag fick jag iaf ut 2 andra prov, modersmål och engelska. Det gick riktigt bra i modersmål, jag fick till och med en 9:a, jag är fortfarande helt förvånad. Engelskan gick nog bra det också men jag är ändå besviken på mig själv för skulle jag ha orkat läsa lite till så skulle jag ha fått mycket bättre men men, jag tar upp det nu nästa period ist. Imorgon börjar ju också 2:a perioden. Får se hur det går, har en massa pluggämnen då så. Var ut på en länk med Jonna och Becca för kanske 1 timme sedan, det var riktigt skönt ända tills det började regna. Tack himlen för det! Har nog inget annat nytt att komma med för tillfället, men jag ska bjuda på några låtar från Carly Rae Jepsen's nya album Kiss

Tiny little bows

ft. Justin Bieber - Beautiful

Turn me up

This kiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar