måndag 10 september 2012

''Why is Monday so far away from Friday, but Friday so near Monday?

Hoppas ni har haft en bra dag, min har iaf varit helt okej. Hade psykologi, engelska, håltimme, matte och dans (balett igen). Denna gång var det riktigt tungt för benen. Hoppa upp och ner 32 gånger, men som jag sagt tidigare så var det roligt. Om jag har förstått det rätt så ska vi ha balett ännu en gång och sen ska vi gå vidare till något annat, skulle vilja göra något annat redan nu. Efter skolan tittade jag ett VD avsnitt. Jag hade ju väntat mig att det nya Awkward avsnittet skulle ha kommit i fredags men nej det ska tydligen komma först nu på fredag. Usch vad jobbigt! Har just varit ut och gå med Jonna och Selma. Och nu ska jag väl bara varva ner framför datorn ;) Fast nej, nu kom jag ju på att X Factor Sverige börjar ju om 10 minuter och det ska jag ju kolla på, haha. Mer har jag nog tyvärr inte att säga för denna gång. 


DAGENS LÅT:


Dada Life - Kick out the epic motherfucker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar