tisdag 11 september 2012

1 år

(Vi prövar igen.) Har jag ändrats något på 1 år? Är ärligt talat inte lika nöjd som jag brukar vara, men, men någon gång ska det väl bli lite sämre också ;) Men jag tycker det ser så konstigt ut, jag känner ju inte igen mig själv, det ser inte ut som mig/jag! :P

2011
2012
Idag slutade jag 20 före 2, och jag hade kört till skolan med vespan/vespon/moppen vad man nu egentligen ska säga, imorse så jag fick ju fara hem med det samma. Har just läst igenom modersmålsläxan ett varv, vi har förhör imorgon :S yey, vad roligt! Kommer att fara till stan med Becca direkt efter skolan imorgon. Usch, nu måste jag fortsätta läsa så det får räcka så här för idag.

Dagens låt:


Skrillex ft. Damian ''Jr Gong'' Marley - Make it bun dem

2 kommentarer:

  1. jag tycker den va fin, du ser så vuxen ut! :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, de va ju skönt att höra, kram! :) <3

      Radera