söndag 23 september 2012

You just gotta love them!

One Direction - Live while we're young


Louis, Zayn, Niall, Harry och Liam
Amazing boys with amazing voices <3

Åh, vad jag älskar deras nya låt. IT'S AMAZING! Och dom är ju så himla sööta! :') <3 Hur kan man inte tycka om dem? Det här är en av låtarna från deras nya album Take me home som släpps den 12 november,(haha, det blev lite reklam här). 
Nåja tillbaka till livet. Provveckan är i full gång, hade modersmåls prov i torsdags. Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle gå (tror/hoppas jag, jag har ju inte fått ut det ännu). På måndag har jag engelska prov och på onsdag har jag psykologi prov. Så nu vet ni vad jag kommer att göra idag och de närmaste dagarna. Kul. Men jag får trösta mig med att jag får min Ipad på fredag :D Nu har jag nog inget mer på hjärtat för denna gång, får se när jag uppdaterar nästa gång pga proven. Ha det så bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar