måndag 10 september 2012

Bildtema

Dagens Tema: Åland 26.6-1.7 

(Det här är mest sådana bilder som det inte fanns så mycket av, jag kommer nog att ha flera olika teman gällande Ålandsresan. Och förresten förlåt för kvaliteten och färgen på vissa bilder, har bara hunnit redigera några av dem och vissa är lite smått suddiga men det kan bero på att jag hade lite för bråttom när jag tog fotot. Men jag hoppas att ni gillar dem ändå)
Enjoy!

 Kim lovade att om Julia åt upp sin mat så skulle han fara och simma med henne. Det blev fart på ungen och snart var maten slut. Det ingen av dom visste då var hur kallt det var i vattnet, men det märkte dom ju sen ;)





 Ja, ni ålänningar har minsann lite konstig stil på era bilar!

 Ni är så söta <3
 Och, Moa hittade sitt drömkylskåp! <3
 En helt vanlig dag på stranden...

...Med en besökare 
 Äventyrsgolf
 Ni som brukar kolla lite nu och då på sidan 9gag.com ser kanske likheten mellan mig och en viss person ;)

Kim och många kvinnor
 Jan Karlsgården



 Kastelholms slott









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar