måndag 30 juli 2012

Dunder och brak i Mumindalen

Fast vi bor ju inte riktigt i Mumindalen. Nån annan än jag som inte gillade vädret igår på morgonen? :S Det var ju hemskt! Och det var ju så himla nära, usch, numera är jag inte ett så värst stort fan av åskväder. Jag sov hos Jonnas både den natten och inatt. På lördagsnatten hade vi lite att göra så halv 3 hoppade vi på mopon och körde iväg till McDonald's till Drive in och beställde hamburgare. Sen satt vi på Prisma parkeringen och åt våra hamburgare, sen körde vi runt i stan lite och körde även runt ett varv i rondellen, haha... När vi körde hem var klockan runt halv 4. Fullt normalt! Men sova for vi inte förrän halv 5 ;) Sen vaknade vi ju klockan 6 av det fruktansvärda vädret. Har jobbat hela helgen men idag är jag ledig, endast nice! Ska fara ett varv till stan med familjen och Jonna kommer också med. Just det ja, Kim hade ju varit hemma några dagar och i lördags skulle han fara hem. Han skulle fara med nattbåten så han skulle vara framme typ 3-4 natten till söndag. Det var vad han skulle göra, men den göken somnade ju på båten och han vaknade av att Sara ringde och frågade var han var och då var han ju förstås på väg till Stockholm. Det blev en väldigt lång resa hem för hans del. 


Dagens låt: 

Justin Bieber - As long as you love me

Har börjat tycka väldigt mycket om Justin Bieber, han har ju blivit jättebra! Men nu kan jag inte sitta här längre utan nu måste jag börja ställa mig till staden, ha det bra! :) (åh, suck ''dages låt'' texten blir alltid olika jag får den aldrig att bli som jag vill! -.- )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar