lördag 14 juli 2012

Ekorn satt i granen

Sitter här vid villan och tar det lugnt. För en stund sen hade vi 2 ekorrar på besök och förstås så hade jag ju kameran redo ;) faaast efter en stund tog ju batterierna slut, as usual -.- Varför händer det alltid mig? Men dom var iallfall jätte söta, den ena satt i trädet och bara tittade på mig medan jag knäppte kort av den.  Vad har jag annat att berätta då?!? Jaa, jag kommer inte att kunna kolla på VD under tiden vi är här eftersom att internet är så himla slött så det bara laddar och sen funkar det inte. Ikväll ska vi bada bastu och om vattnet (och kroppen) tillåter kanske jag även kommer att doppa mig, men vi får nog se hur det blir med den saken. Mamma, pappa och Julia kommer att vara här på villan i 2 veckor men jag kommer att vara här lite från och till eftersom att jag ska jobba. Så jag kommer alltså att vara home alone. Jaa hör ni, det var väl allt för denna gång, nästan


Dagens låt: 

Chris Brown - Stuck on stupid

Rekommenderar verkligen hans nya album, Fortune (Deluxe version), det är fullt av många bra låtar. Med detta säger jag, Hoppas ni får en trevlig lördagskväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar