lördag 21 juli 2012

Min vanliga otur

Var med mina väninnor på Jeppis dagarna igår kväll. Vi var väl där i nästan 6 timmar, men vi hade jätteroligt. Jag fick träffa många som jag inte sett på länge. Men tror ni inte att jag hade min vanliga otur med mig. Det hade jag, denna gång gällde det bankkortet (IGEEEN!!!) Jag förstår verkligen hur jag alltid lyckas, om någon vet varför så får ni gärna säga till! ;) Sen på vägen så svängde vi in via ABC för att äta lite mat, så nu är jag skyldig Jonna lite pengar. Och förresten så tog inte otur slut vid bankkortet. Vi skulle hem till Jonnas för att spela Ligretto och jag sa att jag måste hem, och fixa något först, så jag körde hem. Men när jag var lite mindre än 100 meter hemifrån så tar bensinen slut. Fast jag tankade full tank i torsdags -.- Ett till bevis på att det är något fel på min tank, den måste ju absolut läcka någonstans för det där är ju inte normalt! Vad har jag gjort idag då? Jag sov vid Jonnas och Ida och Becca ville ha med mig till Fäboda men jag sa att det finns inte en chans att jag kommer dit när det är 15 grader plus att det blåser. Så nu sitter jag här vid datorn, har just varit och handlat lite och ska nu fortsätta med mitt VD maraton. Ha en bra lördagskväll! :)

Dagens låt:



Laleh - Some die young

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar