torsdag 19 juli 2012

Ligretto

Så kom dagen då Moa försovde sig till jobbet, men jag jobbade in tiden som jag var försenad så jag tror nog att allt är ok nu :) Från en sak till en annan, igår var jag med tjejerna till Fäboda. Vi låg och solade i typ 3 timmar, vilket var jättehärligt och med det följde både bra och dåligt resultat. Var ju en stooor idiot eftersom jag inte tänkte på att smörja in mig med solkräm. Så nu  har jag bränt mig på några ställen, men man lär väl sig av sina misstag. Eller iaf heter det ju så. Men den goda nyheten är ju att jag blev brun, nice nice! Senare på kvällen var jag i jobb och när jag kom hem for jag till Jonna's. Jag, Jonna och Becca spelade Ligretto.
Som ni ser på bilden så är det ett kortspel och jag kan berätta att det är jätte roligt, men det är också ett ganska aggressivt spel, om någon hinner sätta sitt kort före man själv hinner så kan det slinka ut lite fula ord, eller jaa, så är det iaf när vi spelar ;) Men det är som sagt väldigt roligt och enkelt när man väl förstår hur man ska göra. Som ni läste i början av detta inlägg så har jag jobbat idag och det ska jag även göra imorgon. På fredag och lördag kommer jag och tjejerna att besöka staden, det är ju faktiskt Jakobs Dagar så kanske man borde dit och kolla om det händer något intressant. 


Dagens låt:


Chris Brown - Don't wake me up

Det var väl allt för idag, ha en bra kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar