måndag 28 maj 2012

Varva ner?

Känner mig som en alldeles urusel bloggare! Men jag har helt ärligt inte haft någon tid till att blogga, har knappt ens haft tid att sitta ner och vila nu denhär senaste veckan. Men nu är den stressiga tiden över. Så skönt känns det. Men stafettkarnevalsresan blev helt super! Jag har ju varit med i 3 år och det var den allra bästa resan, alla hade järreroligt och vi var superduktiga på stafettkarnevalen. Vi fick till och med hedersomnämnande, stolt ledare! :D Tänkte visa er några bilder jag har hitta från olika sidor (har inga egna bilder så)


(Österbottens tidning)

Här fick ni nu då några bilder på hur vi såg ut :) Det kanske ännu dyker upp lite fler bilder senare, men vi får se hur det blir med det. En härlig resa var det minsann med varmt väder och ett stort glatt gäng :) Idag ska jag bara slappa, kanske gå ut på en länk med Jonna och Selma och kanske spela lite Just Dance 3. Bara 4 dagar kvar i skolan nu :D Niorna far till Tammerfors på torsdag och vi är även lediga på fredag. Så nu är det bara chilldagar kvar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar