fredag 18 maj 2012

Skäms...

Hjälp vilken dålig uppdatering det har varit här på den senaste tiden. Har inte haft tid som vanligt. Har inte heller nu så värst mycket tid på mig att berätta om saker och ting så ni får höra mera imorgon eller på söndag. Sitter vid Jonnas nu och ska sova här i natt. Blir villan imorgon på morgonen och kommer att vara där till söndag, men jag har min laptop där så det kommer nog åtminstone ett inlägg. Det beror på hur vädret är och vad jag hittar på att göra. Någon annan än jag som tycke att det är otroligt skönt med några extra dagar lediga? I onsdags lagade Jonna ett hål i örat (hon tycker att det är jätteviktigt och hon sa att jag skulle skriva det så det gjorde jag, ''i'm a slave forever'') Jaa, eller nåt liknande. Nu måste jag sluta för denna gång men jag bjuder på en bild :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar