lördag 12 maj 2012

Just Dance

Har haft det ganska fullt nu de senaste dagarna, orsaken till den dåliga uppdateringen. Det har varit skola, jobb och hejarklacksträningar. Igår på volleyboll-timmen var jag ungefär en levande boxningssäck! En pojke skulle sparka bollen någonstans (jag vet inte vad han höll på med) men jaa, han missade, och han träffade mig rakt i axeln. AJ! I mitt huvud lät det nästan som att det slog mot metall och det svartnade fram och tillbaka framför ögonen. Men det blev nog bra efter en stund. Sen var det en annan pojke som skulle sparka över bollen till vår sida och han träffade förstås mig i benet. Som jag berättade igår så var jag ju på mitt första nattskift i natt. Full rulle var det och trött blev jag men det gick. Idag har vi varit en tur till kokkola, handlat mat och hämtat Selma och hennes mamma Bertta som ska vara här några dagar.


 Wii spelet Just Dance 3

Det är suuperkuul! Och träning till max! Otroligt tungt är det, men som sagt så himla roligt. Och jätte mycket bra låtar att välja mellan. Det är ett spel som jag verkligen rekommenderar åt er. 

Just Dance 3 trailer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar