lördag 19 maj 2012

Min ledighet

Onsdag-fredag har jag varit med mina vänner (Ida, Jonna & Becca). I ondags var vi till stan en liten stund och på kvällen så jobbade jag. Sen for jag till Jonnas och var med dom igen. Ida och Becca hade lite ''körasfeber'' så de bara körde omkring med mopona. Jonna och jag låg däremot där ute och solade under en lampa ;) Haha... På torsdag körde jag och Jonna till Idas. Vi har nog gjort lite allt möjligt där spelat MÅNGA varv tecken, det är så himla roligt :D Sovde vid Jonnas inatt och imorse kom pappa efter mig, så nu sitter jag här vid villan och har just varit i bastun. Vågade inte hoppa i vattnet, det var bara 10 grader! Usch, jag stoppade tån i vattnet och rös till i hela kroppen. Tror jag väntar tills det är åtminstone 13 grader tills jag simmar för första gången  havet. Har spelat 3-kort med Julia idag och nu ska vi äta lite chips och kolla på film, det kanske blir Despicable me

(trailer)

Vet ni vad som suger något otroligt mycket!?! När man har världens fotochans att fota svanar och andra fåglar och så tar laddningen slut i kameran -.-' Suuuck...Nå, jag har ju hela sommaren på mig.

Svan familjen förra sommaren

Nu ger jag er några musikvideor till sist. Ha en bra lördagskväll! :)

Florence + The Machine - Breath of life

Florence + The Machine - Shake it out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar