tisdag 15 maj 2012

Stressigt värre

GAAAH!!! Just nu skulle jag bara vilja ligga ner på soffan kolla på tv och stanna upp tiden. Har så mycket att göra och så himla lite tid. Prov, jobb och hejarklacken. Men 2 bra grejer finns det ändå. Om 1½ vecka sticker jag iväg till Helsingfors på Stafettkarnevalen, är taggad till 1000, den andra grejen är att det om typ 2½ veckor är S O M M A R L O V!!!!! <3 Härligt! Imorgon hinner jag inte blogga för efter skolan ska jag till stan körandes med Jonna och Ida och sen ska jag jobba. Torsdag-fredag far hela gänget till Ida's på ''sleepoverparty'', hon ska även ha sin trerätters middag då. Hoppas vi får något gott att äta. Vi ska hinna med lite hårfärgning också på både Ida och mig. Bra, har inte färgat håret sen jul :S Nu ska jag strax börja läsa på samhälls-förhör -.- Vi hörs nån gång senare :)


Chuckie ft. Gregor Salto - What happens in Vegas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar