torsdag 5 februari 2015

One down, 5 to go

Textkompetensen är över, finally! Just nu känns det väl som att det gick okej, men det är omöjligt att veta hur det verkligen gick. Mittiallt så har jag skrivit om heeelt fel saker eller missuppfattat en text/uppgift, eller så kanske jag har skrivit om precis rätt saker (bahahahahaha good one!!) Nej men ärligt talat, nu skiter jag i textkompetensen, den är över och det gick som det gick. Nu har jag bara engelska hörförståelsen kvar och sen är det penkkis, (och de andra studentskrivningarna förstås) dagen som kommer vara helt awesome och party hela natten lång. Nej vaddå taggad.

Nu ska jag strax dricka kaffe, sen ska jag försöka ta mig ut på en länk, sen ett yogapass och sen får vi se hur mycket tid som finns kvar. Ha en trevlig kväll!

My mood at the moment:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar