fredag 13 februari 2015

HE E NOLL!!!

Jajjamän, igår var det penkkis. En av de absolut bästa dagarna på länge. Vårt program gick som smort och vi hade sjukt roligt. Bilderna har jag lånat från facebook och instagram, jag hoppas det var okej. (De blev lite suddiga så det ursäktar jag för)
Jag ger er Cirkus PG





Hinderbanan som akrobaterna, jag och Becca fixade ihop. Eleverna skulle igenom hela banan på ett led genom att hålla i ett band, upp på och under pulpeter medan vi stod och skrek åt dem, det var väldigt roligt, vi hade t.o.m. lärarna att krypa omkring.

Vi hade hängt upp dockor i pg-korridorerna

Ingen vanlig skolmat för abiturienterna på penkkis, nej här ska det ätas pizza (30 familjepizzor på 58 personer, check!)

 På kvällen blev det först middag med abina vid Sesam och sedan utgång


Gårkvällen look (här syns ju t.o.m. min röda hårfärg i utväxten)
Idag mår jag bra, ingen baksmälla här inte. Jag har nu kunnat konstatera att var vaken i 22h. Totally worth it! Ni kan ta en sväng via Beccas blogg för att kolla några fler bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar