söndag 15 februari 2015

Imorgon är det måndag

Men vet ni vad, DET GÖR INGET FÖR JAG SKA INTE TILL SKOLAN!!!! Party hela natten lång, eller så kanske inte....
Men jag ska faktiskt kolla Skyfall (James Bond) med pappa ikväll, så lite action blir det nog iaf, haha ;)

Igår var det Alla Hjärtans Dag/Valentine's Day, aka den roligaste dagen under hela året för alla singlar, inklusive mig. Men tänk positivt, man sparar iaf pengar. Men å andra sidan, pengar vs. pojkvän? Hmm, tror nog jag hellre tar alternativ numero dos. Nej men allvarligt talat, jag spenderade min alla hjärtans dag framför datorn och spelade sims i min ensamhet och jag åt chips, so I mean, who's the real winner here?! Jag ska börja räkna hur många alla hjärtans dag dagar jag kommer spendera ensam, hittills är jag uppe i 19. Kul.

Jag hade tänkt gå ut på en länk ikväll, men så visade mätaren runt -10° så öm, nej tack, dessutom sa pappa att det blåser väldigt kallt. "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder", fuck that jag stannar inne. Jag är definitivt en sommar-människa. Det kan bli sommar nu tack. Om det skulle vara det så skulle jag ju dessutom ha mina studentskrivningar över så ja tack! 
Nu ska jag fixa lite grönsaker åt mig, det lämnade dipp över från igårkväll. Men ha en trevlig söndagskväll. Och ja förresten, ha det så trevligt i jobbet och skolan imorgon alla ni andra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar