fredag 13 december 2013

Idag är det fredagen den trettonde

Åh himmel vad skönt med fredag! Hade inte riktigt märkt hur mycket klockan var förrän nu, så går det när man bara trycker vidare nästa avsnitt av en bra serie. Förutom lucia i skolan så har dagen inte varit så värst speciell, eller jo, efter lucia fick vi glögg och pepparkakor, det var en trevlig omväxling. Tänker stanna hemma ikväll, har en del grejer att göra, och så kan jag ju inte stanna uppe för länge heller när jag ska till Vasa imorgon. Hahaha, wooh, bra skämt där Moa, "inte stanna uppe länge", haha, I made me laugh.
Nåja, jag ska ju som sagt till Vasa imorgon med Jonna, ska verkligen bli roligt, och så måste jag ju köpa alla tusen julklappar då också. Sen imorgon kväll kanske jag ska göra något med flickorna så det kan lätt hända att det blir tyst här imorgon.
Natten till tisdag kommer min syster hem, wihoo. Sara och Totte kommer hem över jul, Kim ska tyvärr jobba så han måste stanna på holmen. Hon är hemma till den 28 (??? Stämmer det Sara, jag minns inte?), får se när det första bråket inträffar ;) Haha, okej, ha en bra fredagskväll allihopa! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar