onsdag 11 december 2013

Counting all the assholes in the room, well I'm definitely not alone

Jahapp, onsdag igen då. Värst vad dagarna flyger iväg. Om 6 dagar börjar provveckan igen. HUR kan detta vara möjligt?!? Vi bytte ju just period. Jag har 3 prov före jullovet, religion, tyska och geografi och efter jullovet har jag finskaprov. Well isn't that just great, och som att det inte skulle räcke med det så börjar vi ju i skolan igen redan den 2 januari. Vem är idioten som bestämde det? Och låt mig fråga dig en till sak, har du några barn som går i skolan? Tydligen inte.
Något annat nytt? Njae, jag rullar på som alltid, skola, serier, träna, läxor, typ. Trött på skolan och trött på allt annat. Men nu ska jag bara klara av 2 skoldagar till och sen blir det helg, och ännu bättre, lördagen kommer spenderas i Vasa med Jonna, byebye skattepengar. Nu måste jag verkligen sätta igång med läxorna. Jihoo...


Nämen hej Jonna! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar