onsdag 15 augusti 2012

Tung dag

Jag som trodde att jag inte skulle hinna med något inlägg men ett litet har jag tid med. Idag har det varit en tung dag med skola från 8-15 och sen jobb på kvällen. Så nu börjar jag känna mig ganska så slut i kroppen. Fast det var lite tungt i skolan så kändes det ändå ''bra'' eller kanske man ska säga att det kändes ''rätt''? Ska bli skönt att få åka till Kalajoki imorgon, men jag har lite kvar att packa ännu blööö... Jag lovade ju att jag skulle börja blogga bättre men nu är det såhär att min schema kommer att vara fullspäckat i 4 dagar frammåt. Först Kalajoki torsdag-fredag, sen ska jag försöka hinna med nån timme på Juthbacka marknaden för att sen jobba nattskift, på lördag har jag kvällsskift och på söndag har jag morgon skift. Så ni kanske förstår att bloggen inte riktigt är det första jag tänker på. Men nu måste jag fixa klart det sista så gonatt med er och hoppas ni har en riktigt bra helg! :)

Lär väl se ut såhär imorgon ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar