onsdag 22 augusti 2012

Spotlight

Det var otroligt skönt att få sova en timme extra i morse, det behövdes! Var hemma bara en liten stund och sen bar det av mot stan. Det är/var Spotlight ikväll, det innebär att alla affärer har uppe lite längre, och det hålls olika program som bl.a. modevisningar. Träffade lite människor från skolan och allt annat möjligt folk. Har just räknat lite matte vi har nämligen förhör imorgon och snart ska jag börja läsa på modersmåls läxan. Usch, det känns som att det skulle vara fredag imorgon men så är det bara torsdag, det är ju lite sorgligt :( Ska på jobbmöte imorgon så då vet jag hur mitt jobbschema ser ut för de 2 närmsta månaderna. Snaaaaart, snaaaaart, snaaaart får vi våra Ipad's. Har jag förresten berättat om det? Har ingen aning men nu gör jag det iaf. Vi 1:or kommer att få (köpa) Ipad's som ska hjälpa till och underlätta skolarbetet. Det kommer att kosta oss 25€/termin vilket jag tycker är jätte billigt! Men det kanske kommer en slutsumma på slutet av 3:an, ingen vet något om det ännu. Jag vill ha en vit.


Såå himla snygg! Vad har jag mera att berätta då? Öm, inget egentligen. Det är väl bäst att jag avslutar då så att det inte kommer något helt och hållet meningslöst här nu på slutet.

Icona Pop - I love it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar