tisdag 28 augusti 2012

And she did it again

Ojdå, jag märkte inte att det var sådär länge sedan jag uppdaterade, det är ju en vecka sedan! Uuuupsss... Nåja, hoppas ni hade en bra venetziansk (?) / villa avslutning. Min var helt okej. Var extremt trött, jag hade ju varit i jobb på lördagsmorgonen så. Sen var det att fara raka vägen till villan och när vi kom fram var jag så trött att jag somnade på soffan. Sen på kvällen sköt vi lite raketer. OCH TROR NI INTE ATT MIN KAMERA ÅTERIGEN BLEV UTAN STRÖM, FAST JAG HADE LADDNINGSBARA BATTERIER! Grrrr... Så jag hamnade att använda mammas smått sämre kamera (förlåt mamma). Men nog älskar jag min kamera fast den blir utan ström nästan hela tiden, måste helt enkelt köpa bättre batterier. Vi åkte hem tidigt på söndag eftersom att mamma, pappa och Julia skulle iväg till Vasa på kontroll. Men jag led inte så mycket av att vara ensam hemma hela dagen. För jag hade Awkward-maraton hela dagen ;) Gårdagen var väl helt ok, vi hade balett på dansen igen. Jag har kommit fram till att det skulle ha varit ganska roligt att lära sig att dansa balett redan när man var liten. Jag menar då skulle man ju kunna det, för det är egentligen en väldigt vacker dans. När man kan det ;) Idag fick jag ju sluta 13.40 vilket var jätteskönt. Men före jag for hem så gick jag hem till en av dom som arbetar vid Mysinge (där var jag arbetar ifall någon skulle ha missat det) Hon gick ut PG ifjol så jag fyndade lite gymnasieböcker. Idag har jag suttit framför datorn och så har jag dessutom suttit med näsan i min bok, har börjat tycka mer och mer om den nu. Var en sväng till Sale med Jonna också. Något mer har jag nog inte att berätta idag, vi hörd imorgon :)

Dagens låt:

Madonna vs. Avicii - Girl gone wild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar