tisdag 21 augusti 2012

Genom dina ögon

Av Stephenie Meyer, det är boken jag ska börja läsa i modersmål. Hej förresten, idag har det varit en lugn och skön dag. Hade håltimme sista timmen så jag fick sluta 13.40. Och jag har lyckan att få ha håltimme första timmen imorgon också så jag börjar först kl. 9! :D Ska bli skönt att få sova en timme längre. Har suttit vid datorn hela dagen, har tittat på En ö i havet. Det är en svensk tv serie som handlar om 2 judiska flickor från Österrike på 1940-talet och framåt, som skickas iväg till Sverige. Serien är grundad på böckerna, med bl.a. samma namn av författaren Annika Thor. Haha detta låter ju som en slags recension :D Näe, men det är nog mera menat som ett tips, jag tittade på youtube, jag vet inte om det finns något annat ställe att kolla det på. Ska försöka dra med Jonna ut på en länk, får se om hon hänger på. Jag glömde förresten bort igår att berätta om vad vi gjorde på dansen. Första planerade vi lite grann och sen dansade vi balett. Oh my vad tungt det är! Balettdansöser har otroliga benmuskler alltså och otroligt mycket muskler överlag. Men det var faktiskt roligt måste jag säga. 



Dagens Låt:


Robot Broberg - Barbados Magnus
Haha, videon är ju lite sjuk, men rolig och låten är jättebra!
Det lär dessutom vara någon/några från Nykarleby som har gjort både låten och videon ;)

3 kommentarer:

  1. jag har läst några böcker an Annika Thor minns jag, och de var helt SUPER bra! Ja tror iaf att de va hon!! ;P Men va e de fö dans du pratar om, ja ha int sett nå inlägg om nå dansrelaterat!! :P Kram bästa syster! (säg int de åt Julia! ;D hehe)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, de ska ja kma ihåg, sko no faktist vila läsa domdär böckerna. Ha du läst ''Håltimme'' inlägge nå? ;) Haha, kram kram (ja lovar! ;))

      Radera
  2. jåå de ska du nog fö di va jätte bra! :) ahaa nä kanske ja ha missa de ;P Kram

    SvaraRadera